maanantai 6. elokuuta 2012

mä olen ollut hiljaa

todellakin olen ollut hiljaa. pitkään. en ole saanut sanoja lauseiksi, en ole saanut kuin ajatuksia kasaantumaan pääni sisässä. siellä on nyt hyviä ajatuksia pääasiassa, murheitakin tietysti löytyy. on paljon ideoita, joita mä haluaisin toteuttaa pikkuhiljaa.

suunnilleen neljä kuukautta hiljaiseloa. nyt kun mietin mitä sinä aikana on tapahtunut niin aika paljon. olen viettänyt synttäreitäni, menettänyt rakkaan koiraystävän, ollut kesätöissä, kärsinyt lumbagosta (ja viettänyt sen takia 2,5 viikkoa sairauslomalla, jippii), varannut matkan ruotsiin lokakuulle, ollut kreikassa, kironnut ihmisiä ja ihmissuhteita, tehnyt liikaa ostoksia, viettänyt ihania hetkiä ystävien, perheen ja itseni kanssa, oppinut paljon itsestäni. paljon on tapahtunut, mutten valita.

mä olen yksin kotona nyt. äiti lähti veneilemään hankoon. ne lähti veneellä, jonka kannella on musta nahkasohva. kun muut veneet ajaa sen ohi, niille vilkutetaan naureskellen ja huudellaan että hei, teillä on hyvä meno. hyvää menoahan se onkin. semmosta elämän pitäisi ollakin.
mulla on hyvä meno täällä kotona. kävin kaupassa ostamassa hedelmiä ja vihanneksia. tein hyvää kreikkalaista salaattia kreikka-ikävässäni ja huomenna aion tehdä herkullisen hedelmäaamiaisen. ajattelin myös käydä teettämässä kuvia ja nautiskella vain olostani. mä pidän omasta seurastani vaikka toisaalta kaipaan jotakuta tähän viereen. kaipaan jotakuta jonka kanssa voisi jakaa ihan pienimpiäkin asioita ilman pelkoa siitä ettei toista kiinnosta. ja jotakuta joka vain olisi siinä eikä menisi pois. mietin aina tuolla ulkona kävelessäni että joku tuolla noiden joukossa ehkä etsii sitä samaa. mä toivon että joku päivä kohtaan sen jonkun.

jatkan hetken vielä musiikin maailmassa. ja ehkä nyt aktivoidun tämän blogin kanssa. ehkä mulla oli vain sellainen vaihe, etten saanut sanoja suustani.
mulla olisi jääkaapissa pikkuruinen pullo kreikkalaista viiniä. mietin avaisinko sen yksikseni vai odottaisinko että avaan sen jonkun kivan kanssa. mutta kuka olisi tarpeeksi kiva ja haluaisi avata sen mun kanssa? katsotaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti